Tuesday 11 November 2014

AJAIB DAN MENARIK !
HABBATUS SAUDA BOLEH MENYEMBUHKAN PESAKIT HIV SECARA SEMULAJADI.
Black Seed Extract 'Menyembuhkan' HIV Pesakit Naturally



Terdapat kata-kata anda tidak menggunakannya dalam perubatan hari ini, seperti "mengubati." Tetapi satu kajian kes yang luar biasa dalam pesakit HIV positif yang dirawat dengan ekstrak biji hitam menyebabkan pengampunan yang berterusan, menunjukkan alternatif yang selamat, mudah dan berpatutan untuk sangat toksik antiretroviral dadah HIV mungkin telah wujud.

Nigella Sativa, juga dikenali sebagai 'benih hitam,' telah dikaji untuk marah macam manfaat kesihatan, tetapi tidak sehingga baru-baru ini adalah ia ditemui untuk memegang janji sebagai agen penyembuhan terhadap jangkitan virus yang berpotensi membawa maut, termasuk Hepatitis C [i] dan sekarang HIV.

  Black Seed Extract 'Menyembuhkan' HIV Pesakit Naturally

Satu kajian kes luar biasa yang diterbitkan pada bulan Ogos tahun ini dalam Jurnal Afrika Tradisional, Pelengkap, dan Perubatan Alternatif diterangkan pesakit HIV yang selepas menjalani rawatan dengan ekstrak biji hitam mengalami pemulihan yang lengkap, tanpa virus HIV dikesan atau antibodi terhadap HIV di serum darah mereka, kedua-dua semasa dan selepas terapi lama berakhir. [ii]

Ini merupakan satu pemerhatian yang luar biasa dan yang tidak dijangka, digambarkan oleh penyelidik seperti berikut:

     Nigella sativa telah didokumenkan berkesan untuk memiliki banyak fungsi terapeutik dalam bidang perubatan tetapi kurangnya dijangka adalah serum-perkembalian dalam jangkitan HIV yang sangat jarang berlaku walaupun terapi yang banyak dengan terapi anti-retroviral yang sangat aktif (HAART). [penekanan ditambah]

Walaupun penggunaan biasa sebagai standard rawatan untuk rawatan HIV di seluruh dunia, terapi anti-retroviral masih sangat kontroversi, sebahagiannya kerana kesan-kesan kesihatan yang buruk kelas dadah yang boleh terlepas dari azab yang berkaitan dengan jangkitan HIV itu sendiri. Hal ini terutama berlaku dalam kes-kes di mana jangkitan dirawat 'awal,' telah ditemui melalui kerja rutin darah pada pesakit asimptomatik dan selainnya masih sihat. Terapi ubat-ubatan juga boleh menghasilkan tekanan terpilih pada virus HIV untuk bermutasi dan mendapat rintangan, dengan kesan yang bersih itu, bentuk tahan ubat-lebih yang lebih kukuh sebanyak HIV dihasilkan di dalam badan pada masa yang sama bahawa dadah telah dilakukan yang teruk dan tidak dapat dipulihkan walaupun kerosakan kepada sistem imun pesakit. Malangnya, bagaimanapun, kemerosotan dan kematian utama pesakit jarang jika pernah dikaitkan dengan rawatan (dan kesan iatrogenic yang banyak) tetapi kepada "penyakit" itu sendiri - satu masalah yang terkenal dalam 'perang terhadap kanser' kami gagal di mana mangsa (pesakit) dan 'kanser' mendapat dipersalahkan kerana kegagalan yang tidak berhenti-henti dan hartanah walaupun penyakit mempromosikan kemoterapi, radiasi dan pembedahan.

Ini semua sebab mengapa lebih kemungkinan bahawa makanan penyembuhan purba seperti biji hitam - yang menunjukkan penyelidikan biasanya selamat, boleh diakses - boleh menyembuhkan HIV begitu menarik.
Pemulihan yang 'Ajaib'

Pada peringkat awal kajian, pesakit yang dibentangkan dengan gejala klasik jangkitan HIV gejala, "dengan [a] Sejarah demam kronik, cirit-birit, penurunan berat badan dan pelbagai lesi pruritic Papular tempoh 3 bulan." Peperiksaan pasti berat badan yang sederhana, dengan makmal mengesahkan ujian yang menunjukkan 'serum-positivity' kepada jangkitan HIV dengan "pra-rawatan virus (3) masing-masing beban dan kiraan CD4 27,000 salinan / ml dan kiraan CD4 250 sel / mm (HIV-RNA)."

Sel CD4 adalah penting untuk tindak balas imun adaptif dalam badan daripada pelbagai jangkitan oportunis dan adalah sasaran utama jangkitan HIV. Kiraan sel CD4 dan status oleh itu mewakili penanda utama diagnostik untuk keterukan jangkitan HIV dan prognosis pesakit.

Pesakit ini telah ditadbir satu campuran benih hitam 10 mls dua kali sehari selama 6 bulan, menyebabkan peningkatan yang pesat dalam gejala, dan pengurangan ketara dalam beban virus:

     Demam, cirit-birit dan pelbagai lesi pruritic hilang pada 5, ke-7 dan ke-20 hari masing-masing pada Nigella sativa terapi. Kiraan CD4 berkurangan kepada 160 sel / mm3 walaupun pengurangan yang ketara dalam beban virus (≤1000 salinan / ml) pada hari ke 30 pada N. sativa.

Oleh hari 187 pada terapi benih hitam, ujian menunjukkan darah itu sepenuhnya dibersihkan daripada tanda-tanda jangkitan, yang dipanggil 'serum-negatif status'. Jawatan-terapi CD4 tuduhan meningkat dari garis dasar kepada 650cells normal / mm (3) dengan virus (HIV-RNA) beban tidak dapat dikesan.

Susulan ujian mendedahkan bahawa walaupun selepas 24 bulan tanpa terapi herba ujian HIV pesakit kekal normal, tanpa sebarang tanda-tanda jangkitan atau berkaitan penindasan imun.

Mereka membuat kesimpulan:

     Laporan kes mencerminkan hakikat bahawa terdapat agen terapeutik mungkin dalam Nigella sativa yang berkesan boleh mengawal jangkitan HIV.

Benih hitam hanya satu sekutu kilang dalam pelbagai besar sebatian semula jadi dengan uji kaji mengesahkan ciri-ciri anti-HIV. Pangkalan data GreenMedInfo.com mengandungi kajian tentang bahan-bahan semula jadi yang mampu mengurangkan ketoksikan dadah antiretroviral, dan juga yang secara langsung menghalang replikasi virus HIV.

Artikel Rujukan

[i] Eman Mahmoud Fathy Barakat, perempuan sihir tua buruk Mohamed El Wakeel, Radwa Samir Hagag. Kesan Nigella sativa pada hasil hepatitis C di Mesir. Dunia J Gastroenterol. 28 April 2013; 19 (16): 2529-36. doi: 10,3748 / wjg.v19.i16.2529.

[ii] Abdulfatah Adekunle Onifade, Andrew Paul Jewell, Waheed Adeola Adedeji. Nigella Sativa ramuan teraruh Seroreversion berterusan dalam HIV Pesakit. AFR J Tradit Pelengkap Altern Med. 2013 Ogos 12, 10 (5): 332-5.



Artikel ini diambil dari website barat milik seorang doktor. Hakikatnya pihak barat telah menemukan keajaiban pada jintan hitam atau habbatus sauda ini dan menggunakannya dengan yakin.

Kita sebagai umat Islam haruslah LEBIH YAKIN kerana ia adalah saranan manusia paling dicintai Allah iaitu Nabi Muhammad s.a.w. Jika sakit yang berat seperti HIV dan kanser boleh diubati, maka ketinggalan apa-apa jua penyakit, jangkitan, mahupun penderitaan jiwa dan mental yang anda alami, INSYA ALLAH, INSYA ALLAH, INSYA ALLAH, boleh dirawat dan sembuh asalkan tetap terus mengambilnya setiap hari walaupun sedikit, yakin sambil  berselawat mudah-mudahan Allah akan memberikan kesembuhan. 

010-921 6624.- hubungi untuk mendapatkan jintan anda hari ini.

No comments:

Post a Comment